2013-01-13, 13:44:15
(This post was last modified: 2013-01-13, 15:06:19 by Sir Sudeses.)
Quote:Siemaneczko!
Kraje:
Derion – kraj opanowany przez cesarza Ruarda Lopeza. Jest rodzajem kraju magicznego pełnego cudów i tajemnic. Niestety niektóre obszary zostały zniszczone przez atakujące wojsko Valorianu (np. Ardir). Stolicą Derionu jest Markut.
Valorian – kraj militarny rządzący przez Nebana Maha, byłego żołnierza i historyka. Valorianie posiadają bardzo dobre uzbrojenie. Stolicą Valorianu jest Keter.
Gor – jest początkowym krajem każdej postaci. Po osiągnięciu 9 poziomu, gracz może wybrać inne królestwo. Gor - to trzecie królestwo w Iberii. Powstał dzięki jednej z ważnych postaci historycznych - jednego z czterech bliskich osób królowej - Neban Maha, Ruard Lopesa, Edgar Seher oraz Uma Plutak. Edgar Seher oddzielił się od pozostałej trójki, tworząc Święte Miasto na południu Iberii, z tego miasta powstała właśnie kraina Gor. Stolicą Gor jest Tuberkut.
Motywem projektu Gora jest kultura arabska i architektura na Bliskim Wschodzie. Rzeźby w zamku głównym oraz miejsca na rynku w stylu islamskich meczetów. Motywem broni, zbroi są bandyta, rabuś jak i pirat. Dodatki wprowadzają nowe bronie, zbroje, oblężenia, szlaki handlowe, miasta, pola, dungeony i o wiele więcej. Gor służy do wymiany handlowej między królestwami Derion a Valorian i komunikacji miedzy Derion, Valorian. W królestwie powstała możliwość zatrudniania najemników, umożliwia dotychczasowym użytkownikom powyżej 80 poziomu do zmiany obecnego obywatelstwa na Gor i umożliwia pójście na wojnę jako najemnik z jednym z istniejących 2 królestw. Najemnicy są opłacani z konta gildii. Istnieje możliwość jako Gorianin, wsparcia jednego z dwóch królestw Valorian lub Derion. Na terenie Gora jest nowy program rozrywkowy, dwie areny PvP, arena dla 3 graczy w grupie 3x3 i dla 7 graczy w grupie 7x7, na których mogą się odbywać po kilka pojedynków.
Klasy:
W grze dostępnych jest 6 klas postaci, różniących się uzbrojeniem oraz umiejętnościami.
Wojownik – może założyć zbroję łańcuchową oraz płytową. Jego umiejętności dzielą się na: atak, obrona i stan.
Rycerz Mroku Cienia – nazywany przez graczy cieniem lub RMC (pierwsze litery nazwy postaci), typowy assassin. Może stać się niewidzialny dla wrogów oraz graczy z przeciwnego królestwa, ale może go wtedy wykryć wojownik lub inny rycerz mroku cienia. Może założyć zbroję ze skóry oraz z twardej skóry. Jego umiejętności dzielą się na: walka, rycerz cienia i przeżycie.
Łucznik – postać uniwersalna, mającą dobre umiejętności do ataku na dystans oraz z bliska. Może założyć zbroję z twardej skóry oraz zbroję łańcuchową. Jego umiejętności dzielą się na: Walka, Wystrzał i Przeżycie.
Czarodziej – postać władająca magią. Potrafi zsyłać deszcz lodowy poważnie raniący wroga. Może założyć ubranie wojskowe oraz mundur. Jego umiejętności dzielą się na: ogień, lód i błyskawica.
Kapłan – postać potrafiąca leczyć oraz dawać tzw. przez graczy "bufy", które mogą powiększyć na jakiś czas określone statystyki. Noszą ubrania wojskowe oraz mundury. Umiejętności kapłanów dzielą się na: przewidywanie, ciemność oraz ofiarowywanie.
Zaklinacz – klasa posiadająca możliwość zaklęcia pokonanego potwora (nie licząc bossów oraz ludzkich przeciwników np. bandytów z plemienia Baraksów), aby ten służył graczowi, pod warunkiem, że ta istota będzie miała taki sam albo mniejszy poziom doświadczenia niż gracz. Może założyć zbroje ze skóry oraz z twardej skóry. Ich ataki dzielą się na: pomoc, zaklęcie i kontrola.
Rasy:
W grze dostępne są 3 następujące rasy:
Człowiek – zwani klanem Parholna, silni, zręczni. Zwykle występują jako łucznicy oraz kapłani.
Feline – przyjaciele wróżek i żyjący w zgodzie z naturą klan feline przybył do Iberii z Nevadu. Walczą w zwarciu jako wojownicy lub rycerze mroku cienia ze względu na ich siłę i wytrzymałość.
Wróżka – klan Mirhur był drugą rasą jaka osiedliła się w Iberii. To one sprowadziły do Iberii duchy oraz pierwszy raz użyły magii. Większość wróżek jest zaklinaczem bądź czarodziejem.
Wojny:
Wojny o godzinach 20 na Mortal i 21 na Aderii: W każdych miejscach gdzie na dużej mapie masz 2 skrzyżone miecze oznacza ze sa tam miejsca które gildia może przejmnac po przez zabijanie patrona który się pojawia po zabiciu strażników bramy tego rejonu, jesli gildia zdobedzie teren dostaje punkty które może rozdawać miedzy graczami z gildii albo zatrzymać je aż dotrą do 30 tysięcy i będą mogli mieć herb gildii.
W niedziele sa wojny o zamki.
Wojny trwają 30min.
Wojny o teren tajnego dokumentu:
Na parzystych td ( tajny dokument ) o parzystych godzinach pojawia się Boss ( Strefa misji ) którego trzeba zabić, jeśli Derion zabije bossa od valorow, to przez 2 godz będzie mieć o 15% więcej expa ( Derion będzie mieć wiecej ). Td o nie parzystych numerach sa o nie parzystych godz.
Np. Td10 - 11:00
Td20 - 12.00
Wojna jest co 2 godzi, czyli, jeśli będzie wojna o 12:00 ( na parzystach td ) to następna będzie o 14:00, a o 13:00 będzie wojna na nie parzystych td.
Wojna trwa 30min.
Honor:
Honor to punkty wyznaczające Twoją postać w rankingu. Wyznaczamy honor:
Miesięczny
Ogólny
Co miesiąc zostaje wyłonionych 8 graczy z największą ilością honoru miesięcznego którzy trafią do Świątyni Sławy.
Strona Oficjalna gry:www.4story.pl/
Serdeczna Tarcza!